25.4.13

7. Com una sargantana...



Com una sargantana... Molde i talla en escayola pintada. 20 x 20 x 10 cm (aprox.) 2011.





Verda illa meva
ho ets tot per jo
i només vull viure
propet del teu cor.

I si me'n vaig tornaré
per retrobar-me amb tu
com una sargantana
que fuig d'un nen caparrut.

Sento els teus colors, les teves llums,
noto el calor i el fred,
l'aigua i el vent, les muses deeses,
i estim que m'estimis
bella illa meva.

Som molts els que ens adonem
de que el petit engrandeix,
ja que aquí em nascut
envoltats de mar pero cap mur.

Es un tresor que neix
molt a dins del cor,
es un sentiment que el duim
molt a dins del ventre.

I els teus valors, les teves costums,
parlar amb tots i no fer-ho amb ningú,
estim les nostres gents germana meva
i estim que m'estimis
verda illa meua.


No hay comentarios:

Publicar un comentario